
Irodai adminisztráció
Az adminisztráció számos különböző munkakört és tevékenységet foglal magában, amelyek az egyéb feladatokat és folyamatokat támogatják egy szervezetben.

Levelezés, kapcsolattartás
Kapcsolattartás az ügyfelekkel, hatóságokkal, partnerekkel. Mindannyian ismerjük azt a jelenséget, amikor ömlik a levél az online postafiókunkba. Ezeknek a leveleknek a rendszerezése, karbantartása lényeges adminisztrációs feladat.

Adatgyűjtés, kutatás
Ezek a feladatok viszik el igazán az idődet. Piackutatás, a konkurencia figyelése fontos, hogy a vállalkozásod naprakész legyen. Árajánlataid készítésekor szükséges lehet az adatgyűjtés, kutatás.
Bármilyen témáról is legyen szó, ügynökségünk gyorsan reagál és a lehető legrövidebb időn belül áttekinthető dokumentumban készíti össze a számodra lényeges adatokat, információkat.
Legyen az egy bizonyos alkatrész, a környék legjobb éttermei, virágküldő szolgálatok listája, céges ajándékok, a legjobb ár/érték arányban.

Szervezés
A háttérben megszervezzük a találkozóidat, megoldjuk a szállítást, megkeressük a legjobb alvállalkozót a környéken. Számtalan ehhez hasonló szervezési feladat adódik a gördülékenység és hatékonyság jegyében.

Marketing elemek, nyomdai előkészítés
A digitális világ újabb és újabb kihívások elé állít? Hirdetést kell szerkesztened a Facebook oldalra? Jól jönne egy névjegykártya, vagy egy szórólap?
Minden kompetenciánk megvan, hogy ebben is tudjunk Neked segíteni és támogassuk a vállalkozásodat.
Mik lehetnek ezek?

Webáruház / Weboldal adminisztráció
Jelenleg is több webáruházat üzemeltetünk, így az évek során rengeteg tapasztalatra tettünk szert. Büszkék vagyunk arra, hogy az ügyfélszolgálatunk kiváló működésének köszönhetően kezdettől fogva kiváló értékelést kapunk a vásárlói visszajelzések alapján.

Tartalomgyártás
A tartalomgyártás olyan folyamat, amely során kreatív és információdús anyagokat hozunk létre a célközönséged számára. A tartalomgyártás célja lehet információ megosztása, szórakoztatás, oktatás vagy értékesítési üzenetek közvetítése. A tartalomgyártás kulcsfontosságú a közönség megszólításában és az online jelenlét erősítésében.

Ügyfélszolgálat
Az a szolgáltatás, amelynek kulcsfontosságú szerepe van a pozitív ügyfélkapcsolatok építésében és hosszú távú ügyfélhűség kialakításában.
A jelenlegi piaci versenyhelyzetben egy egyszerű plusz szolgáltatással extra eredményt érhetsz el, ha folyamatos a kapcsolattartásod, és elérhető vagy. A partnereid, vásárlóid elégedettek lesznek és tapasztalatunk szerint visszatérnek.
Büszkék vagyunk arra, hogy az általunk kezelt ügyfélszolgálatok cégértékelése kiváló.